Post hier je ervaringen met Dynabyte houd je aan de regels van dit board.
Once a happy gamer, always a happy gamer...
Once a happy gamer, always a happy gamer...
Niets dan goed te melden over deze winkel. Naast een overzichtelijke site en goede prijzen hebben ze een goede service. Netjes een mailtje een dag van te voren dat je bestelde titel er aan komt en nette overzichtelijke facturen verpakkingen zijn netjes en worden aangetekend zonder extra kosten verstuurd.
Once a happy gamer, always a happy gamer...
Ze verkopen nu eindelijk DS games, en hoewel de standaardprijs van 39,99 voor een spel niet heel bijzonder is, wordt het al wel leuker met hun (gratis) 10% kortingskaart. Je kan dus spellen zoals New Super Mario Bros hier halen voor 35,99.
Klikje
Klikje
I have sold my soul to a minor demon.
Quote:
Ze verkopen nu eindelijk DS games, en hoewel de standaardprijs van 39,99 voor een spel niet heel bijzonder is, wordt het al wel leuker met hun (gratis) 10% kortingskaart. Je kan dus spellen zoals New Super Mario Bros hier halen voor 35,99.
Klikje
Gepost door: Talicus op 28-08-2006 12:58
Klikje
Gepost door: Talicus op 28-08-2006 12:58
Voor zo'n pas moet je een bedrijf hebben, als je pa een bedrijf is 't wel handig, of is 't zelfs mogelijk om zelf een bedrijf te verzinnen dat ze 't eens natrekken bij de KvK dan?
Sometimes the same is different, but mostly it's the same - Joshua Micheal Homme
Ik hoefde alleen m'n adres en postcode op te geven en ik kreeg hem zo mee hoor 

I have sold my soul to a minor demon.
't Is gewoon een klantenkaart hoor.
If you can't explain it in a simple way, you don't understand it well enough.
Ja, maar als je bijvoorbeeld online wilt aanvragen moet je een bedrijfsnaam invullen, en die zullen ze misschien dan wel natrekken op echtheid bij de KvK
Sometimes the same is different, but mostly it's the same - Joshua Micheal Homme
Je hoeft niet alle vakjes in te vullen, denk je echt dat ze verwachten dat iedereen een fax thuis heeft? 

I have sold my soul to a minor demon.
Dat is erg mooi, nu de ik FRS heb afgeschreven door hun n**ipraktijken, kan ik nu eindelijk weer Nintendo games met 10% korting kopen (en niet 10% korting die al boven op de adviesprijs is gedaan).
En online kan je die kaart ook gewoon bestellen, zonder bedrijf of fax. Heb ik ook gedaan. Je moet alleen even wachten totdat je hem binnen hebt. (Maar je krijgt een nummer dat je wel al kan gebruiken).
En online kan je die kaart ook gewoon bestellen, zonder bedrijf of fax. Heb ik ook gedaan. Je moet alleen even wachten totdat je hem binnen hebt. (Maar je krijgt een nummer dat je wel al kan gebruiken).
Of als je naar een winkel gaat kan je hem gelijk meenemen, en kan je al 10% korting krijgen voordat je de kaart binnenhebt.
I have sold my soul to a minor demon.
Vandaag kreeg ik Guitar Hero binnen. Ik ging sowieso Star Fox Command en nog een zooi spellen bestellen en een vriend van me had deze game nog niet. Dus ik bestelde voor hem meteen mee. Komt die game gewoon beschadigd aan. Game is al geopend geweest. De hoes is gedeukt. Vettige vingervlekken op de speelknoppen. Zwarte vingervlekken op de gamedoos. Ik kan die game niet aan die vriend zo geven als ie langskomt om 'm op te halen. Heb Dynabyte meteen maar even gemailed. Bellen was ik te laat voor, omdat ik laat thuis was en m'n buren hadden het pakketje in ontvangst genomen. De verpakkingsdoos was ook vet gaar. 2 halve dozen aan mekaar geplakt. En dan nog te weinig van dat plastic beschermspul in de doos. Ik vind de gang van zaken niet netjes voor een shop als Dynabyte. Als je in de winkel iets koopt, krijg je het ook gewoon nieuw. Waarom dan afgedankte dingen aan mensen verkopen via de webshop? (Zo lijkt het er op als ik kijk naar die gamedoos.) Ik wacht het antwoord even af van Dynabyte en anders bel ik morgen nog naar het dichtst bijzijnde filiaal om te vragen wat mijn mogelijkheden zijn.
"I love it when a plan comes together" (Hannibal - A-Team)
Ik heb net als Niann-Tsyr ook wat problemen met Dynabyte online shop. Zoals ik op Budgetgaming zelf al heb gezet:
Wat betreft Princess Peach verder; ik heb daar dus dinsdag nog over opgebelt om te vragen wanneer die nalevering plaats zou vinden. Ze konden me vertellen dat de Princess Peaches uit de winkels gehaald zouden worden om het tekort bij de webshop mee aan te vullen. Dat wordt dus sowieso "winkelstaat".
Over de verpakking had ik verder niet te klagen; het werd in een zeer stevige cartbox verzonden en tevens aangetekend.
Quote:
Misschien een beetje zeikerig; maar de game die ik dan wel heb mogen ontvangen (Star Fox) is in ieder geval geen magazijn artikel maar gewoon een gaar doosje wat al in de winkel heeft gestaan; niet gesealed dus wat ik naar mijn mening wel mag verwachten van een webshop ter grote van Dynabyte. Verder is de cart zelf ook nog voorzien van een dikke kras. Ik ga afwachten hoe het verder afgehandeld wordt met Princess Peach.
Wat betreft Princess Peach verder; ik heb daar dus dinsdag nog over opgebelt om te vragen wanneer die nalevering plaats zou vinden. Ze konden me vertellen dat de Princess Peaches uit de winkels gehaald zouden worden om het tekort bij de webshop mee aan te vullen. Dat wordt dus sowieso "winkelstaat".
Over de verpakking had ik verder niet te klagen; het werd in een zeer stevige cartbox verzonden en tevens aangetekend.
Ik heb ook starfox besteld en heb hem net binnen gekregen.
Ook bij mij zat er geen sealing meer omheen en heeft het doosje een aantal krassen en een vierkante plek waar het prijsstickertje heeft gezeten.
Maar gelukkig is de inhoud wel in degelijke staat.
Ook bij mij zat er geen sealing meer omheen en heeft het doosje een aantal krassen en een vierkante plek waar het prijsstickertje heeft gezeten.
Maar gelukkig is de inhoud wel in degelijke staat.
I don't question our existence, I just question our modern needs
Ik heb MGS3: subsistence hier besteld, maar ik ga hem afhalen in Groningen. Ik wacht nog op en telefoontje (of mailtje) dat Dynabyte Groningen hem heeft. Ik meld wel even hoe alles gaat.
Edit: Ik zie net op de site dat ze hem niet meer op voorraad hebben. *balen*
Dat wordt dus helaas nog even wachten
EDIT2: Ik heb ze net een mailtje gestuurd waarin ik gevraagd heb wanneer ze denken hem weer op voorraad te hebben. Binnen twee uur had ik antwoord, dat ze vandaag hem alweer op voorraad zouden moeten hebben. Ze reageren dus wel supersnel op mailtjes. Dat is weer een plusje voor mij
Edit: Ik zie net op de site dat ze hem niet meer op voorraad hebben. *balen*
Dat wordt dus helaas nog even wachten
EDIT2: Ik heb ze net een mailtje gestuurd waarin ik gevraagd heb wanneer ze denken hem weer op voorraad te hebben. Binnen twee uur had ik antwoord, dat ze vandaag hem alweer op voorraad zouden moeten hebben. Ze reageren dus wel supersnel op mailtjes. Dat is weer een plusje voor mij

Standing on a bridge, watch the water passing under me. It must've been much harder when there was no bridge just water.
Maandag mailtje gehad dat ik de game retour kan sturen en dat ik een nieuwe game krijg
Nu maar hopen dat ze aan hun woord houden.
Nu maar hopen dat ze aan hun woord houden."I love it when a plan comes together" (Hannibal - A-Team)
Quote:
Maandag mailtje gehad dat ik de game retour kan sturen en dat ik een nieuwe game krijg
Nu maar hopen dat ze aan hun woord houden.
Gepost door: Niann-Tsyr op 15-05-2007 16:48
Nu maar hopen dat ze aan hun woord houden.Gepost door: Niann-Tsyr op 15-05-2007 16:48
Kijk; dat klinkt positief; ik duim met je mee!
Ik heb overigens mmijn nalevering van SPP nog niet ontvangen

Net mijn headset voor de 3de keer omgeruiled
linkinparknl: Ehm ja dus? Graag wat meer info. Want kan ook aan de headset zelf liggen..
Edit: bedoel dat er daar goede service is, en dat je daar zonder gemaar je kapote dingen kan omruilen.
linkinparknl: Ehm ja dus? Graag wat meer info. Want kan ook aan de headset zelf liggen..
Edit: bedoel dat er daar goede service is, en dat je daar zonder gemaar je kapote dingen kan omruilen.
Na twee week heb ik niks van Dynabyte gehoord over MGS3 Subsistence. Ik ben er dus zelf maar achteraan gegaan. Heb ze gebeld en ze hadden hem net vandaag weer op voorraad, en nog geen tijd gehad om me te bellen. (Ik ben ongeduldig denk ik
).
Ze hadden hem dus, en ik heb hem vandaag opgehaald in Groningen
Toen ik thuis kwam zag ik pas dat een van de pootjes waar je het boekje mee vast zet, weg was (afgebroken). Voor de rest was er een hoekje uit het doosje en was het hoesje behoorlijk bekrast.
Dit is dan jammer, maar ik ben geen echte verzamelaar, dus eigenlijk maakt het me niet zoveel uit.
Over het algemeen ben ik dus "redelijk" tevreden over Dynabyte
Ik geef ze het voordeel van de twijfel en zal misschien nog eens wat bestellen bij Dynabyte....
).Ze hadden hem dus, en ik heb hem vandaag opgehaald in Groningen

Toen ik thuis kwam zag ik pas dat een van de pootjes waar je het boekje mee vast zet, weg was (afgebroken). Voor de rest was er een hoekje uit het doosje en was het hoesje behoorlijk bekrast.
Dit is dan jammer, maar ik ben geen echte verzamelaar, dus eigenlijk maakt het me niet zoveel uit.
Over het algemeen ben ik dus "redelijk" tevreden over Dynabyte
Ik geef ze het voordeel van de twijfel en zal misschien nog eens wat bestellen bij Dynabyte....Standing on a bridge, watch the water passing under me. It must've been much harder when there was no bridge just water.
ik heb een paar keer games gekocht bij dynabyte, maar nooit via internet.
Ik woon zelf tussen arnhem en nijmegen waar in beide plaatsen een filiaal zit.
Af en toe toch echt verassende prijzen (zie je wel vaker bij winkels die niet gespecialiseerd zijn in games).
Verder wel tevreden, maar dus geen ervaringen met bestellen.
Ook de klantenkaart vind ik een pluspuntje, net wat meer eurootjes korting op de soms al erg lage prijzen!
Ik woon zelf tussen arnhem en nijmegen waar in beide plaatsen een filiaal zit.
Af en toe toch echt verassende prijzen (zie je wel vaker bij winkels die niet gespecialiseerd zijn in games).
Verder wel tevreden, maar dus geen ervaringen met bestellen.
Ook de klantenkaart vind ik een pluspuntje, net wat meer eurootjes korting op de soms al erg lage prijzen!

PSN: Speedfreak_R
ik heb mario party 8 (wii) daar besteld en aangegeven dat ik hem wil afhalen bij een filiaal. Heb al wel een klantenkaart en ben op deze manier ook ingelogd op de site. Toch zie ik niet de korting verrekend staan bij mijn bestelling (ad 10% op software). Iemand idee hoe dat kan?
Anders komt dat nog wel bij het ophalen in de winkel hoop ik...
Anders komt dat nog wel bij het ophalen in de winkel hoop ik...
Gamertag (xbox360, Nintendo-id): soepkoe
