Ik heb laatst Lego star wars II Gereserveer bij bol.com
En er staat dat ik het spel op de Release in mijn brievenbus heb.
Ik dus wachten tot de release (Vandaag dus..)
Ik met smacht op voor de brievenbus wachten.
Kom er alleen een rot krantje.. -_-'
Ik dus even checken of het wel verzonden is.
Status van U bestelling:
Wordt verwerkt.
Ik dus mailen naar de klantenservice.
Krijg ik een antwoord terug:
U heeft het vorige spel niet betaalt, daar wachten wij op!
Ja hallo die heb ik meteen de dag na ik het spel bestelt had op hun rekening gestort.
Heeft iemand hetzelfde probleem?
Of heeft iemand het WEL gekregen?
Kan iemand me helpen met dit probleem?
-
En er staat dat ik het spel op de Release in mijn brievenbus heb.
Ik dus wachten tot de release (Vandaag dus..)
Ik met smacht op voor de brievenbus wachten.
Kom er alleen een rot krantje.. -_-'
Ik dus even checken of het wel verzonden is.
Status van U bestelling:
Wordt verwerkt.
Ik dus mailen naar de klantenservice.
Krijg ik een antwoord terug:
U heeft het vorige spel niet betaalt, daar wachten wij op!
Ja hallo die heb ik meteen de dag na ik het spel bestelt had op hun rekening gestort.
Heeft iemand hetzelfde probleem?
Of heeft iemand het WEL gekregen?
Kan iemand me helpen met dit probleem?
-
Ik kreeg 2 weken geleden ook een betalingsherinnering van Bol, terwijl ik ook gewoon gelij kbetaald had, niks meer van gehoord, merk het vanzelf wel, maar ik bestel zoiezo niet zo vaak bij Bol, dus dan zie ik het wel weer.
Heb je wel de gegevens goed ingevult bij het overmaken van het geld (dus klantnummer en order nr. etc genoemd?)
En stuur anders dan gewoon mailtje of ze het willen controleren (dus wat gegevens van jou nakijken o.a. het bankrek nr.)
En stuur anders dan gewoon mailtje of ze het willen controleren (dus wat gegevens van jou nakijken o.a. het bankrek nr.)
James May: "Oh Cock"