Zoals de titel al zegt: Als je 1 ding zou mogen veranderen aan een spel, wat zou dat zijn?
Laat ik maar beginnen met een slecht voorbeeld:
Dishonored:
Het kunnen doorspoelen van cutscenes in de boot van Samuel
Last edited on: 27-01-2014 21:34
You can't handle The Truth
Laat ik maar beginnen met een slecht voorbeeld:
Dishonored:
Het kunnen doorspoelen van cutscenes in de boot van Samuel

Last edited on: 27-01-2014 21:34
You can't handle The Truth
Haha, beetje flauw maar:
Skyrim: de laadtijden op de PS3
Na een uur of 30 ofzo was het echt niet meer te doen qua laadtijden... Ik heb 80 uur in het spel gestoken ofzo, maar dat had veel meer kunnen zijn als ik niet uiteindelijk echt gek ervan was geworden..
Skyrim: de laadtijden op de PS3
Na een uur of 30 ofzo was het echt niet meer te doen qua laadtijden... Ik heb 80 uur in het spel gestoken ofzo, maar dat had veel meer kunnen zijn als ik niet uiteindelijk echt gek ervan was geworden..
Maps in de map editor van Far Cry 3, maar ook bij veel andere games zouden eenvoudige mogelijkheden moeten bieden om veel grotere maps te maken, misschien zelfs net zo groot als één eiland van Far Cry 3.
Voor Portal 2 is het met de standaard map editor ook vrij lastig grote maps (levels in dat geval) te maken; met eerdere tools was dat wel mogelijk maar behoorlijk bewerkelijk.
Games met echt goede mogelijkheden voor user-content kunnen zoveel extra bieden, vandaar ook de Steam workshop etc. Hoe mooi zou het zijn om b.v. zelf steden of gebieden te kunnen ontwerpen voor een Assassins Creed game
Voor Portal 2 is het met de standaard map editor ook vrij lastig grote maps (levels in dat geval) te maken; met eerdere tools was dat wel mogelijk maar behoorlijk bewerkelijk.
Games met echt goede mogelijkheden voor user-content kunnen zoveel extra bieden, vandaar ook de Steam workshop etc. Hoe mooi zou het zijn om b.v. zelf steden of gebieden te kunnen ontwerpen voor een Assassins Creed game
Het einde van Fable 2. De allergrootste anti-climax die ik ooit heb meegemaakt...
Levensgenieter! Van circusdirecteur, naar IT-programmeur. Story of my life. :-D
Levensgenieter! Van circusdirecteur, naar IT-programmeur. Story of my life. :-D
In Grand Theft Auto V zou ik een hele hoop open gebouwen neerzetten, je kan nu op de supermarkten na bijna nergens naar binnen.
In Far Cry 3 zou het leuk zijn als je een costum map die niet voldoet aan de Deatmatch eisen ook gewoon met een vriend kan spelen, puur om gewoon wat rond te kloten. Nu kan je dat alleen maar in je eentje doen.
En in de hedendaagse shooters zoals Call of Duty en Battlefield zou het vet zijn als elke multiplayermap gewoon random weer heeft (zoals regen, storm, mist enz.) en een dag en nachtcyclus. Zo blijft het allemaal wat variërender.
In Far Cry 3 zou het leuk zijn als je een costum map die niet voldoet aan de Deatmatch eisen ook gewoon met een vriend kan spelen, puur om gewoon wat rond te kloten. Nu kan je dat alleen maar in je eentje doen.
En in de hedendaagse shooters zoals Call of Duty en Battlefield zou het vet zijn als elke multiplayermap gewoon random weer heeft (zoals regen, storm, mist enz.) en een dag en nachtcyclus. Zo blijft het allemaal wat variërender.
Dit is gericht aan alle pure singleplayer games, geen onnodige multiplayer erbij plakken omdat het "hip" en een "must" voor een game is. Gewoon meer tijd besteden aan de singleplayer zodat we daar meer van kunnen genieten
Ik zou het wel leuk vinden als alle wapens in CoD of Battlefield, of eigenlijk welke shooter dan ook, kaasblokjes zouden schieten in plaats van kogels
Hey, ik ben geen olifant
Hey, ik ben geen olifant
Als in de singleplayer van Call of Duty niet steeds vijanden zouden respawnen... Je moet altijd oprukken naar voren toe maar op insane is dat in sommige delen van een missie bijna onmogelijk.
Xbox Live: Htbaa | Switch: 6747-1030-5524 | Wii U: HtbaaU | 3DS: 4699-6625-9968 | PSN: Htbaa | Steam: Htbaa
Xbox Live: Htbaa | Switch: 6747-1030-5524 | Wii U: HtbaaU | 3DS: 4699-6625-9968 | PSN: Htbaa | Steam: Htbaa
Quote:
Als in de singleplayer van Call of Duty niet steeds vijanden zouden respawnen... Je moet altijd oprukken naar voren toe maar op insane is dat in sommige delen van een missie bijna onmogelijk.
Gepost door: Htbaa op 28-01-2014 10:15
Gepost door: Htbaa op 28-01-2014 10:15
Haha, ik had dat in MW2 volgens mij. Speelde op Veteran en duurde echt een half uur voordat ik doorhad dat ik gewoon door moest lopen ipv blijven campen totdat de vijanden allemaal dood waren.
❍ᴥ❍
Quote:
De TV room in CoD4 op veteranAls in de singleplayer van Call of Duty niet steeds vijanden zouden respawnen... Je moet altijd oprukken naar voren toe maar op insane is dat in sommige delen van een missie bijna onmogelijk.
Gepost door: Htbaa op 28-01-2014 10:15
Gepost door: Htbaa op 28-01-2014 10:15
*begint weer te huilen bij de herinnering*
MW2 was nog een 'walk in the park' vergeleken bij 4 en WaW
4 was ook meteen de laatste die ik op veteran heb doorgespeeld. Daarna vond ik de voldoening niet meer opwegen tegen de frustratie.
Hey, ik ben geen olifant
Ik heb laatst Far Cry 3 coop missions proberen te spelen
Wat een misbaksel van een game mode zeg
Vergeleken met de SP is het hartstikke moeilijk, oneindig veel vijanden+vaak lag omdat je met spelers uit Noord/Zuid Amerika speelt die ook vaak host zijn.
En te weinig kogels, je bent zo door je munitie heen.
Zijn de laatste achievements die ik moet voor 100%
Wat een misbaksel van een game mode zeg
Vergeleken met de SP is het hartstikke moeilijk, oneindig veel vijanden+vaak lag omdat je met spelers uit Noord/Zuid Amerika speelt die ook vaak host zijn.
En te weinig kogels, je bent zo door je munitie heen.
Zijn de laatste achievements die ik moet voor 100%
Het einde van Rage zou van mij wel wat later en minder plosteling mogen. Kwam net nadat je een lijp wapen kreeg.
PSN: Ivo001
PSN: Ivo001
Bepaalde Vita games zonder geforceerde (lees stupid) touch controls. Zoals Dynasty Warriors Next, mijn favo franchise hebben ze op de Vita verneukt hierdoor.
De Wii-mote controller van Skyward Sword, man wat zou ik die game graag met een gamecube controller spelen...
“A shot in the head is worth two in the chest”
“A shot in the head is worth two in the chest”
Steen papier schaar systeem in dbz ultimate tenkachi, wat heeft dat de hele game verpest zeg..
3ds FC 4382-1996-9072 ( Anthony ) Xbl : Sketsboy16 PSN: UchihaSkets
3ds FC 4382-1996-9072 ( Anthony ) Xbl : Sketsboy16 PSN: UchihaSkets
Quote:
alle onderwaterlevels in alle games
Gepost door: Chriis op 28-01-2014 15:31
Gepost door: Chriis op 28-01-2014 15:31
Dat vind ik juist vaak de tofste levels!
❍ᴥ❍
Bij elk spel met escort quests zorgen dat de NPC met dezelfde snelheid beweegt als je character. Zo irritant als ze sneller lopen dan jouw loopsnelheid, maar langzamer dan je rensnelheid.
Of gewoon de escort quest er helemaal uitslopen.
Of gewoon de escort quest er helemaal uitslopen.
Quote:
Oh god, defense missies waarbij je één of andere zwakbegaafde AI compagnon moet beschermen die veel te snel doodgaat... Dat is één van de ergste dingen die je kunt doen in een game.
Bij elk spel met escort quests zorgen dat de NPC met dezelfde snelheid beweegt als je character. Zo irritant als ze sneller lopen dan jouw loopsnelheid, maar langzamer dan je rensnelheid.
Of gewoon de escort quest er helemaal uitslopen.
Gepost door: VaultDescendant op 28-01-2014 15:54
Of gewoon de escort quest er helemaal uitslopen.
Gepost door: VaultDescendant op 28-01-2014 15:54
Hey, ik ben geen olifant
Quote:
Haha, beetje flauw maar:
Skyrim: de laadtijden op de PS3
Na een uur of 30 ofzo was het echt niet meer te doen qua laadtijden... Ik heb 80 uur in het spel gestoken ofzo, maar dat had veel meer kunnen zijn als ik niet uiteindelijk echt gek ervan was geworden..
Gepost door: Wouter op 27-01-2014 21:44
Skyrim: de laadtijden op de PS3
Na een uur of 30 ofzo was het echt niet meer te doen qua laadtijden... Ik heb 80 uur in het spel gestoken ofzo, maar dat had veel meer kunnen zijn als ik niet uiteindelijk echt gek ervan was geworden..
Gepost door: Wouter op 27-01-2014 21:44
Jup haha dat probleem heb ik ook de hele tijd xd
Ik haal iedere keer maar wat te drinken ofzo terwijl het laadt
Quote:
[..]
Oh god, defense missies waarbij je één of andere zwakbegaafde AI compagnon moet beschermen die veel te snel doodgaat... Dat is één van de ergste dingen die je kunt doen in een game.
Gepost door: Fant op 28-01-2014 16:55
Oh god, defense missies waarbij je één of andere zwakbegaafde AI compagnon moet beschermen die veel te snel doodgaat... Dat is één van de ergste dingen die je kunt doen in een game.
Gepost door: Fant op 28-01-2014 16:55
En al helemaal wanneer die vervelende AI besluit PRECIES de verkeerde kant op te lopen

Quote:
Ik zou het wel leuk vinden als alle wapens in CoD of Battlefield, of eigenlijk welke shooter dan ook, kaasblokjes zouden schieten in plaats van kogels 
Gepost door: Fant op 28-01-2014 10:10

Gepost door: Fant op 28-01-2014 10:10
Haha ja en granaten van shoarmasaus

Quote:
Max Payne 3: Die verschrikkelijk lange filmpjes overslaan.
Gepost door: HBx2000 op 28-01-2014 17:00
Gepost door: HBx2000 op 28-01-2014 17:00
Superlange cutscenes die je niet kunt doorspoelen. GAME DEVELOPERS, WHAT WERE YOU THINKING toen jullie besloten die kutfilmpjes niet te laten kunnen doorspoelen XD
Quote:
alle onderwaterlevels in alle games
Gepost door: Chriis op 28-01-2014 15:31
Gepost door: Chriis op 28-01-2014 15:31
Zo traag altijd ;(
Toch wel vervelend dat Budgetgaming forum geen 'like' knop heeft naast de Quote en PM knoppen, dan hoeven we niet iedere keer te gaan Quoten

Skull_kid edit: Geen like-knop, maar wel een wijzigknop. Deze voortaan gebruiken. Verder hoef je natuurlijk niet op elke reactie die je leuk vindt te reageren.
You can't handle The Truth
