
Aangezien ik Dead Space had gekocht en daar veel positiefs over het 5.1 geluid had gelezen leek het mij een mooi moment om mijn slaapkamer eens flink overhoop te halen voor de beste 5.1 ervaring ten opzichte van de tv met xbox 360. Toen ik echter mijn Xbox 360 los koppelde en daarbij de optische kabel van die grijze dikke stekker verwijderde ging er iets in dat grijze gedeelte kapot. Ik natuurlijk zwaar pissed net nu mijn leuke games er waren en ik me helemaal had verheugd op het audio spektakel.
Dus ik bel op naar de xbox klantenservice en krijg daar o.a. de volgende dingen te horen: Wij geven geen garantie op accessoires en dus ook niet op kabels. Daarom konden ze me "helaas" niet helpen en gelukkig waren deze kabels volgens de telefoon meneer toch zeker onder de 10 euro te krijgen dus dat verzachte de pijn misschien een beetje. WAAAAAAATTTT

Mijn Xbox 360 is minder dan een half jaar oud en ik zou het echt belachelijk vinden als ik die kabel opnieuw zou moeten kopen, ik wacht maar af.
Deze pic heb ze gemailt:
Klik hier
(sorry, weet niet hoe ik de pic hier netjes in de layout krijg)
Last edited on: 05-03-2009 16:25
Ik speel games op PC en de Nintendo Switch

---running for cover---
Every corpse on Mount Everest was once an extremely motivated individual.
de headset zat overigens bij mijn 360.
Ik vind hetd us vreemd dat ze niks bij jou regelen, terwijl jouw 360 veel nieuwer is.
Als zij in de handleiding niks vermelden over dat je alleen een bepaald type kabel moet gebruiken sta jij veel sterker.
You can check out any time you like, but you can never leave...

Ik speel games op PC en de Nintendo Switch